Mijn account

Hoe kan ik inloggen om mijn accountgegevens te zien?

Om je gegevens te zien en voor een actueel overzicht, klik je onderaan de pagina op het ronde icoontje of onderaan de pagina in het menu op “Mijn Account”. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op ‘Aanmelden’. Je landt op je persoonlijke account. 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Om een account aan te maken, klik je onderaan de pagina op ‘inloggen’. Je landt automatisch op de registratiepagina. Voer alle gevraagde velden in en accepteer de voorwaarden. 

Hoe verander ik mijn woonadres?

Om je gegevens te veranderen log je in. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. 

Hoe verander ik mijn e-mailadres?

Om je gegevens te veranderen log je in. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. 

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Om je gegevens te veranderen log je in. Klik daarna op ‘Mijn Profiel’ en in de tab mijn adresboek op ‘verander’. Als je je gegevens hebt veranderd, klik dan op bewaar ‘wijzigingen opslaan’. 

Bestelling & Levering

Hoe kan ik een product bestellen?
  1. Plaats een product in je winkelwagentje
  2. Plaats je bestelling door op ‘Doorgaan en afrekenen’ te klikken
  3. Je vult je gegevens in
  4. Kies uit een van de betaalmogelijkheden
  5. Klik op “Bestelling plaatsen”
  6. Je bestelling is geplaatst
Toen ik een artikel in het winkelwagentje plaatste was het nog op voorraad. Bij de kassa is het uitverkocht. Hoe kan dit?

Wij krijgen enorm veel bestellingen binnen op een dag. De kans bestaat dat het product uitverkocht raakt tijdens jouw aankoopproces.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren/wijzigen?

Wanneer je een order hebt geplaatst, wordt deze meteen opgepakt door ons Warehouse. Zij doen hun uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk in te pakken en op te sturen. Wijzigen is hierdoor niet mogelijk. Wanneer je jouw bestelling wilt annuleren, raden wij je aan om contact op te nemen met onze customer care [email protected] De kans bestaat echter dat je bestelling al onderweg is.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je pakket wordt binnen 1-2 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd. We verzenden onze pakketten met My Parcel en PostNL en er kan bij ontvangst om een handtekening worden gevraagd. Indien je niet thuis bent om het pakket in ontvangst te nemen, zal de vervoerder een briefje achterlaten met meer informatie. Het kan ook zijn dat hij/zij nog een keer een poging zal doen om je pakket af te leveren. Let op dat we een afleveradres niet meer kunnen veranderen zodra de bestelling geplaatst is.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Je kunt je pakketje volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-2 werkdagen, wat nu?

Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan één week duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met onze customer service [email protected]

Betalen, Retourneren & Ruilen

Hoe betaal ik mijn bestelling?

Je kunt bij ons je bestelling op meerdere manieren afrekenen. Dit kan via iDeal, Paypal en Mister Cash/Bancontact.

Meer informatie op onze “Betalen” pagina.

Wat zijn de verzendkosten/retourkosten?

De verzendkosten verschillen per product. Per order betaal je €6,95. De kosten voor het retourneren of ruilen van je bestelling zijn voor eigen rekening (met track & trace bedragen deze kosten meestal €6,95 voor Nederland). Voor de tarieven van het retourneren vanuit België adviseren we je te kijken op de website van de partij waarmee jij retourneert. Deze tarieven kunnen nogal verschillen

1. Bestelling plaatsen:
Om een product te bestellen moet je het eerst in je shopping bag plaatsen. Je kunt nu verder shoppen en meerdere artikelen tegelijk bestellen. Om te bestellen moet je bij Manouxx geregistreerd zijn – we hebben immers je gegevens nodig om de bestelling bij je te kunnen bezorgen.

Je kan je shopping bag altijd nog wijzigen; je kan aantal, maat en/of kleur aanpassen of een product helemaal verwijderen.

Vervolgens vragen we je om een afleveradres in te vullen. Het is mogelijk om een apart afleveradres en factuuradres aan te geven, zodat je je pakketje op een andere plek kunt ontvangen. Je pakketje zal in ontvangst genomen moeten worden.

Na het bevestigen van je adres kom je op de betaalpagina. Je kan kiezen uit verschillende betaalmethoden. Betalen gebeurt via een beveiligde verbinding.

Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.
Je kunt met je ordernummer de status van je order volgen in mijn account.

 

2. Bezorgen
Manouxx maakt gebruik van My Parcel en PostNL om je bestelling te laten bezorgen. Bestellingen worden normaal gesproken binnen één werkdag na verzending door Manouxx bij je aangeboden.

Past je pakket niet door de brievenbus, dan vraagt de postbode je om te tekenen voor ontvangst, zodat we zeker weten dat je het pakket hebt ontvangen.

Past je pakket niet door de brievenbus en ben je niet thuis als het pakket wordt bezorgd, dan laat de postbode een briefje voor je achter. Het pakket wordt dan de volgende dag nogmaals aangeboden op hetzelfde adres. Ben je dan weer niet thuis, dan wordt het pakket op het dichtbijzijnde postkantoor voor je afgegeven. Je krijgt dan een briefje in de brievenbus met de melding dat je je bestelling daar binnen drie weken kunt afhalen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen die door de brievenbus passen worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd. Past het pakket niet door de brievenbus, dan zijn de bezorgtijden als volgt:

Eerste bezorgpoging: dinsdag t/m vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur en zaterdag tussen 9:00 en 16:00 uur. Tweede bezorgpoging: dinsdag t/m donderdag tussen 9:00 en 21:30 uur.

 

3. Levertijd
Bestellingen worden verwerkt zodra je betaling is goedgekeurd. Alle producten op de website zijn op voorraad. Voor 15:00 uur besteld is de volgende dag in huis.

 

4. Retouren
Niet tevreden met je product?
Voor de retourzending gelden de volgende voorwaarden:

Zorg ervoor dat je het product in de originele staat aanbiedt, in de verpakking waarin je het van ons hebt gekregen. Wanneer wij het artikel niet in de originele staat, beschadigd of gebruikt terug krijgen,  kunnen we het product natuurlijk niet retour nemen.

Het pakket moet binnen 14 dagen bij ons binnen zijn. Als het na deze termijn binnenkomt kunnen we de retourzending helaas niet meer accepteren.

De kosten van de retourzending zijn voor de afzender. Let op dat je het pakket gefrankeerd verstuurt. Ongefrankeerde zendingen worden geaccepteerd, maar de kosten hiervan (tussen de €3,95 en €14,00) worden verrekend met je tegoed. De kosten voor het verzenden van uw bestelling vergoeden wij niet terug. Als je geen track & trace bij je retourpakket hebt, staan wij niet garant voor eventueel vermissing van je pakket.

Winkelwagen Item verwijderd Ongedaan maken
  • Geen producten in de winkelwagen

Pin It on Pinterest